PROGRAM SZKOLENIA INFORMACJE ORGANIZACYJNE WARUNKI UCZESTNICTWA
DRUKUJ
O SZKOLENIU

ZGŁOSZENIE

Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego

Czyli jak osiagnąć sukces sprzedażowy w branży finansowej

Skorzystaj z dofinansowania do szkolenia w ramach Bazy usług Rozwojowych
(link:https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=404253&preview=1

Sprawdź warunki tutaj (link: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie) i zapisz się na szkolenie.

Co osiągniesz poprzez udział w szkoleniu?


Podczas szkolenia przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces autodiagnozy oraz rozwijania kluczowych kompetencji sprzedażowych w branży finansowej, począwszy od świadomego budowania długofalowych, otwartych relacji z klientami i współpracownikami, nastawienia na efektywne działanie biznesowe, aż po budowanie świadomości finalizowania działań sprzedażowych w wyznaczonych terminach. Skupimy się na najistotniejszych mechanizmach psychologicznych oddziaływujących zarówno na sprzedawcę, jak i klientów. Dzięki nowym, nabytym kompetencjom będziesz potrafił/a bardziej efektywnie sprzedawać i budować otwarte relacje z klientami

  • Zdiagnozujesz swój potencjał w zakresie sprzedaży oraz budowania własnego wizerunku
  • Rozwiniesz kluczowe umiejętności sprzedażowe w zakresie świadomego budowania długofalowych, otwartych relacji z klientami
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia profesjonalnej rozmowy handlowej

Komu polecamy szkolenie?


  • Pracownikom pionu sprzedaży, menedżerom zespołów sprzedażowych w firmach pośrednictwa finansowego

 Jak przebiegają zajęcia?


W trakcie szkolenia są wykorzystywane różnorodne metody aktywizujące uczestników: ćwiczenia indywidualne, symulacje, gry strategiczne, dyskusje, wykłady, burza mózgów, analizy doświadczenia, diagnoza Arkuszem „Siatki kompetencji handlowych”, zadanie wdrożeniowe

 

Kto prowadzi szkolenie?


Jolanta Suchłabowicz

Trener biznesu, International Coach ICC, Konsultant HR, psycholog
Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA, Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich INTRA oraz Kursu International Coaching Certification. 17-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych i polskich korporacjach od pracownika operacyjnego przez średnią po wyższą kadrę menedżerską w obszarach sprzedaży.  Jako trener biznesu i konsultant HR posiada wiedzę, umiejętności i doświadczenie w zakresie budowania efektywnych zespołów pracowniczych i zarządzania nimi. Szczególną uwagę zwraca na poprawę komunikacji w zespole.  Jako coach, z racji zdobytego doświadczenia, skupia się na obszarach biznesowych. Wspiera menedżerów w rozwijaniu świadomości dotyczącej coachingowego stylu współpracy z zespołami pracowniczymi. Jest współautorką e-booka: „PRZEWODNIK PO COACHINGU”, który powstał na bazie doświadczeń coachów-praktyków.

 





DRUKUJ